Εκμάθηση τεχνικών διαχείρισης του στρες

Φτιάξε μια εργαλειοθήκη αντιμετώπισης του στρες
Επέλεξε από τις παρακάτω ιδέες, γράψε τις σε πολύχρωμα χαρτάκια, βαλ' τα σε ένα βάζο ή κουτί και την ώρα της "κρίσεως" διάλεξε ένα στην τύχη και δεσμεύσου να το χρησιμοποιήσεις!

1. Γέλασε. Φτιάξε εικόνες, βρες βίντεο ή οτιδήποτε μπορεί να σε κάνει να γελάσεις, αποθήκευσε το και χρησιμοποίησε το μια δύσκολη στιγμή. Έχει βρεθεί  ότι το γέλιο χαμηλώνει τα επίπεδα των ορμονών του στρες, μειώνει την φλεγμονή στις αρτηρίες και αυξάνει την «καλή» HDL χοληστερόλη.
2. Διαλογίσου. Η πρακτική της εσωτερικής επικέντρωσης της σκέψης και η βαθιά διαφραγματική αναπνοή έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν τους παράγοντες κινδύνου καρδιοπάθειας, όπως και την υψηλή αρτηριακή πίεση. Ο διαλογισμός, η γιόγκα και η προσευχή μπορούν να χαλαρώσουν το μυαλό και το σώμα.
3. Ασκήσου. Κάθε φορά που ασκούμαστε σωματικά, πχ. Κάνοντας μια βόλτα στο πάρκο ή παίζοντας τένις, το σώμα απελευθερώνει χημικές ουσίες, που ονομάζονται ενδορφίνες, οι οποίες ενισχύουν τη διάθεση. Η άσκηση, όχι μόνο διώχνει μακριά το άγχος, αλλά επίσης προστατεύει έναντι των καρδιακών παθήσεων με τη μείωση της πίεσης του αίματος σας, την ενίσχυση του καρδιακού μυός σας και βοηθά στην διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρος.
4. Αποσυνδεθείτε. Είναι αδύνατο να ξεφύγετε από το άγχος όταν αυτό σας ακολουθεί παντού. Για αυτό τραβήξτε το καλώδιο από το τηλέφωνο, κλείστε την τηλεόραση, το κινητό και το wifi . Αποφύγετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των τηλεοπτικών δελτίων ειδήσεων. Αφιερώστε χρόνο κάθε μέρα - ακόμα κι αν είναι μόνο για 10 ή 15 λεπτά - για να ξεφύγετε από τον κόσμο και την σκληρή καθημερινότητα.
5. Βρείτε τρόπους που σας βοηθούν να χαλαρώσετε από το στρες σας. Απλά πράγματα, όπως ένα ζεστό μπάνιο, μουσική, ή ένα αγαπημένο χόμπι, μπορεί να σας δώσει ένα τόσο αναγκαίο διάλειμμα από τους στρεσογόνους παράγοντες στη ζωή μας.
6.    Καλλωπίσου. Νύχια, μαλλιά, μακιγιάζ κλπ. Δείξε ότι αγαπάς και φροντίζεις τον "ναό της ψυχής σου".