Pancakes για προχωρημένους

Αγαπάμε τα pancakes και αυτό φαίνεται!
Αυτή η συνταγή αποτελεί την βάση για τα καλύτερα πρωτεϊνικά pancakes !



Υλικά για 1 μερίδα:
4 κουταλιές νιφάδες βρώμης
1 αυγό
4 κουταλιές γιαούρτι 
1 μπανάνα 
1 scoop από την αγαπημένη σας πρωτεΐνη πχ. βανίλια, μπισκότο, κακάο ή φράουλα

Εκτέλεση
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά σε μούλτι ή με το χέρι λιώνουμε την μπανάνα και την ανακατεύουμε με τα υπόλοιπα υλικά
Ζεσταίνουμε ένα αντικολλητικό τηγάνι
Το αλειφουμε με σπρέι λαδιού ή με ένα πινέλο με λίγο λάδι
Ρίχνουμε το μείγμα κουτάλια - κουτάλια 
Οταν ψηθεί από την μια πλευρά μετά από 1-2 λεπτά γυρίζουμε να ψηθεί και από την άλλη
Σερβίρουμε ζεστά με μέλι, κακάο, κρέμα σόγιας, σως από ταχίνι ή φυστοκοβουτυρο, ξηρούς καρπούς γιαούρτι και φρέσκα ή ξερά φρούτα!