Pancakes για πρωινό;

Μοιάζουν με τις παραδοσιακές τηγανητές αλλά ψήνονται με ελάχιστο λάδι σε αντικολλητικό τηγάνι, ενώ η ζύμη τους παίρνει πολλούς πειραματισμούς! Αντί για λευκό αλεύρι, αλεύρι ολικής, βρώμη, αλεύρι φαγοπυρου, κινοα, αλεύρι ξηρών καρπών, αυγό ή ασπράδια, γιαούρτι, κεφίρ, κακάο, σκόνη πρωτεΐνης, μπανάνα.... και ο,τι άλλο βάλει η όρεξη σας. Σερβίρονται με μέλι, μαρμελάδα, ταχίνι ή φυστοκοβουτυρο κλπ και μαζί με φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα, ξηρούς καρπούς και λίγο γιαούρτι ή κάποιο επιδόρπιο σόγιας αποτελούν ένα πλήρες πρωινό, που συνδυάζει σύνθετους και απλούς υδατάνθρακες, πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας και καλά λιπαρά με λίγες θερμίδες !