Ταχίνι σοκολάτα πορτοκάλι

Συνδυασμός σοκολάτας με πορτοκάλι... Για τους λάτρεις της μαύρης σοκολάτας είναι αξία ανεκτίμητη ! Πόσο μάλλον όταν ο γευστικός αυτός συνδυασμός αποκτά σώμα, πλούσια κρεμώδη υφή και εμπλουτίζεται με θρέψη από το ταχίνι! 
Και όλα αυτά χωρίς πρόσθετη ζάχαρη, υδρογονωμένα λιπαρά ή συντηρητικά ή άλλα ενισχυτικά γεύσεις.
Το ταχίνι ολικής αλέσεως ειναι μια υπέρ τροφή. Σε μια μερίδα των 15 γρ- όσο μια κουταλιά της σούπας μας δίνει 90 θερμιδες όμως έχει αρκετες σε φυτικές ίνες (1,5γρ/15γρ), φυτική πρωτεΐνη (3γρ/15γρ), ειναι πλούσιο λίπος (8γρ/15γρ) που μας χορταίνει, αλλά από αυτά ειναι κυρίως "καλά" λιπαρά οξέα όπως μονοακόρεστα λιπαρά (2,8γρ/15γρ), πολυακόρεστα ω6 (3γρ/15γρ), ω-3 (0,5γρ/15γρ). Όταν δεν έχει "προσθέσεις" είναι χαμηλό σε υδατάνθρακες (3γρ/15γρ) και κορεσμένα λιπαρά (0,8γρ/15γρ) και δεν έχει τρανς

Υλικά για ένα μικρό βαζάκι 250γρ
200γρ ταχίνι ολικής αλέσεως 
50 γρ φυσικό χυμό πορτοκάλι 
Ξύσμα απο ένα βιολογικό ακέρωτο πορτοκάλι
1 κουταλία της σούπας κακάο (ή χαρουπόσκονη)
Προαιρετικά : 
2 κουταλάκια στέβια 
2 κουταλιές λινέλαιο (για να αυξήσουμε τα ω-3) 

Εκτέλεση:

Διαλύουμε το κακάο στο χυμό. Δεν χρειάζεται να διαλυθεί πλήρως και προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά και στο τέλος το ταχίνι. Ανακατεύουμε καλά να ομοιογενοποιηθεί αλλά όχι πολυ για να μην βγάλει το ταχίνι το λάδι του.
Θα αποκτήσει μια σφικτή αλλά βελούδινη υφή!
Διατηρούμε στο ψυγείο 
Απολαμβάνουμε στο ψωμί, στο παξιμάδι, στο γιαούρτι, σε φρουτοσαλάτες ή σε αραβικές πίτες ή φτιάχνουμε νόστιμα τρουφακια και μπάρες με ξηρούς καρπους και βρώμη! 
Μια γεμάτη κουταλιά μας προφέρει:


:)